Klip izle müzik dinle

Neredesin Nerede – Nilüfer

Posted in Nilüfer by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Neredesin Nerede – Nilüfer Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Neredesin Nerede

Nerdesin nerde
Aklim hep sende
Ansizin gel de
Kalbim dursun yine

Dertli dertli soyletme gel
Gece gunduz bekletme gel

Yaniyorum hasretinle
Alismisim ben bir kere sana
Dayanamam ben yokluguna
Ask sarabini ic kana kana
Bir yudum sana
Bir yudum bana
Sana bana
Askimiza

Sensiz bir gun bir yil gibi
Seviyorum deli gibi

Nilüfer

Neredesin Nerede şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Neredesin Nerede – Nilüfer izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Neredesin Nerede Nilüfer video klipleriNeredesin Nerede sende klip izle video izle dinle Neredesin Nerede dinle Nilüfer dinle Nilüfer izle klip izle

Bir Yanıt Bırakın

