Klip izle müzik dinle

Savaş Sonrası – Hande Yener

Posted in Hande Yener by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Savaş Sonrası – Hande Yener Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Savaş Sonrası

Kendimi bir savas sonrasinda
Kendimi o savas alaninda yururken buldum
Kaybolmus bir suru hayatin
Yetmedi asklarin ihtirasin kiyisindan gectim

Beni kendinden soguturken
Bir tek soru bile sormadin
Onlar icin geri adimlar attin
Sira bana gelince yerinde saydin

Ne sen beni birdaha ara
Ne ben senin yoluna cikayim
Baska bir koku bul kendine
Ya da ben belalar bulayim

Kaybolmus bir suru hayatin
Yetmedi asklarin ihtirasin kiyisindan gectim

Beni kendinden soguturken
Bir tek soru bile sormadin
Onlar icin geri adimlar attin
Sira bana gelince yerinde saydin

Ne sen beni birdaha ara
Ne ben senin yoluna cikayim
Baska bir koku bul kendine
Ya da ben belalar bulayim

Hande Yener

Savaş Sonrası şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Savaş Sonrası – Hande Yener izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Savaş Sonrası Hande Yener video klipleriSavaş Sonrası sende klip izle video izle dinle Savaş Sonrası dinle Hande Yener dinle Hande Yener izle klip izle

Bir Cevap Yazın

