Klip izle müzik dinle

Turnayı Gözünden Vurdum – BenDeniz

Posted in BenDeniz by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Turnayı Gözünden Vurdum – BenDeniz Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Turnayı Gözünden Vurdum

Turnayı gözünden vurdum
Ah ben ne hayal kurdum
Suç bende günah bende
Sayısını bende unuttum

Bir tek güzel senmisin
Çok şeyler bilirmisin
Gel bana da öğret dersem
Allahım gelirmisin
Ye ye

Ah kara gözlüm cilvelim
Sen rahat dur da sevelim
Gün ola harman ola
Tersine mi yalan dünya

Aşkından ölenler çok
Gelmezsen zararı yok
Derdimden öldüm bittim
Sen seveceksin çaren yok

BenDeniz

Turnayı Gözünden Vurdum şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Turnayı Gözünden Vurdum – BenDeniz izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Turnayı Gözünden Vurdum BenDeniz video klipleriTurnayı Gözünden Vurdum sende klip izle video izle dinle Turnayı Gözünden Vurdum dinle BenDeniz dinle BenDeniz izle klip izle

Bir Cevap Yazın

