Klip izle müzik dinle

Üstüme Düşme Benim – Müslüm Gürses

Posted in Müslüm Gürses by klipdinleizle001 on Mayıs 4, 2009

Üstüme Düşme Benim – Müslüm Gürses Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Üstüme Düşme Benim

Güzel bir gün görmesem
Yakanda olur elim
Eğer beni dinlersen
Üstüme düşme benim

Gençliğine güvenme
Yıllar alıp gidecek
Dünyada ikimize
Hatıralar yetecek

Bir gün bıkar gidersen
Yakanda olur elim
Eğer beni dinlersen
(Allahını Seversen)
Üstüme düşme benim

Kalbinde yer edersem
Derdin olurum senin
(Kölen olurum senin)
Allahını seversen
Üstüme düşme benim

Çekemezsin Kahrımı
Yükün olurum senin
Tanrı yazmış bahtımı
Üstüme düşme benim

Müslüm Gürses

Üstüme Düşme Benim şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Üstüme Düşme Benim – Müslüm Gürses izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Üstüme Düşme Benim Müslüm Gürses video klipleriÜstüme Düşme Benim sende klip izle video izle dinle Üstüme Düşme Benim dinle Müslüm Gürses dinle Müslüm Gürses izle klip izle

Bir Cevap Yazın

