Klip izle müzik dinle

Ay Işığında – Yıldız Tilbe

Posted in Yıldız Tilbe by klipdinleizle001 on Mayıs 5, 2009

Ay Işığında – Yıldız Tilbe Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Ay Işığında

Ben seni gördüm aşık oldum
Gönlümü verdim ay ışığında
Tez geldi hicran ayrıldık hemen
Ay ışığında ay ışığında
Olmasa hasret gülsün muhabbet
Gene gel bize durak yüz yüze
Ay ışığında ay ışığında

Ben seni gördüm aşık oldum
Gönlümü verdim ay ışığında
Tez geldi hicran ayrıldık hemen
Ay ışığında ay ışığında
Olmasa hasret gülsün muhabbet
Gene gel bize durak yüz yüze
Ay ışığında ay ışığında

Yıldız Tilbe

Ay Işığında şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Ay Işığında – Yıldız Tilbe izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Ay Işığında Yıldız Tilbe video klipleriAy Işığında sende klip izle video izle dinle Ay Işığında dinle Yıldız Tilbe dinle Yıldız Tilbe izle klip izle

Bir Cevap Yazın

