Klip izle müzik dinle

Beni Benimle Birak – Nükhet Duru

Posted in Nükhet Duru by klipdinleizle001 on Mayıs 5, 2009

Beni Benimle Birak – Nükhet Duru Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Beni Benimle Birak

Gün olur da belki bir gün benden bıkarsan
Gün gelir de hani bu evden çıkıp gidersen
Sanma ki senden, senin uğruna verdiklerimden
Geriye birşey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın hesabı sorulacaktır
Senden…

Beni benimle bırak giderken başka birşey istemem ayrılırken
Bana bir tek beni bırak ne olur
Gerisi senin olsun…
Senin olsun…

Bir başka alem seni benden alırsa
Bir başkasına olur ha aşık olursan
Sanma ki senden, senin uğruna verdiklerimden
Geriye birşey isterim sen ayrılırken
Sanma ki senin için yaptıklarımın hesabı sorulacaktır
Senden…

Beni benimle bırak giderken başka birşey istemem ayrılırken
Bana bir tek beni bırak ne olur gerisi senin olsun
Senin olsun..

Nükhet Duru

Beni Benimle Birak şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Beni Benimle Birak – Nükhet Duru izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Beni Benimle Birak Nükhet Duru video klipleriBeni Benimle Birak sende klip izle video izle dinle Beni Benimle Birak dinle Nükhet Duru dinle Nükhet Duru izle klip izle

Bir Cevap Yazın

