Klip izle müzik dinle

Daye – Mahsun Kırmızıgül

Posted in Mahsun Kırmızıgül by klipdinleizle001 on Mayıs 5, 2009

Daye – Mahsun Kırmızıgül Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Daye

Bu başıma gelenleri sayamam
Hiçbir kalbi kırmamışım kıramam
Yokluğunda yandı gönlüm kavruldu
Daye sana doymamışım doyamam
Yaban elde neler geldi başıma
Düşündükçe aklar düştü saçıma
Hep zalimler çıktı benim karşıma
Zulümlerden geliyorum le daye
Uzaklardan geliyorum le daye
Ölümlerden geliyorum le daye
Belalardan geliyorum le daye
Ben o eski ben değilim le daye
Nerde o eski günlerim le daye
Zaman geçti çok değiştik le daye
Boz bulanık seller gibi akmadım
Ateş olup insanları yakmadım
Hiç kimsenin yuvasını yıkmadım
İnsanlıktan ayrılmadım le daye

Mahsun Kırmızıgül

Daye şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Daye – Mahsun Kırmızıgül izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Daye Mahsun Kırmızıgül video klipleriDaye sende klip izle video izle dinle Daye dinle Mahsun Kırmızıgül dinle Mahsun Kırmızıgül izle klip izle

Bir Cevap Yazın

