Klip izle müzik dinle

Maalesef – Mansur Ark

Posted in Mansur Ark by klipdinleizle001 on Mayıs 5, 2009

Maalesef – Mansur Ark Şarkı Sözleri klip izle dinle müzik

Maalesef

Kapattım penceremi kapılarımı
Sürgülerini bir bir çektim
Sana olan aşkımı yenebilmek için
Binbir numaralar çektim
Ama olmadı kalbim durmadı
Düşmüş eline bir kez sevdanın kaçmaya bir yol olmalı

KLapandım evimin odamın içine
Güyya seni hiç düşünmeyecektim
Unutacak seninle olan tüm anıları
Olduğun yere gitmeyecektim
Omadı olmadı kalbim durmadı
Düşmüş eline bir kez sevdanın kaçmaya bir yol olmalı

Onu sormalı kökünü bulmalı
Acımadan işin turşusunu kurmalı

İnadı bırak yanıma yanaşıver artık
Batacağımız kadar aşkın içine battık
Aşk denilen buymuş
Çok ciddi bir duyguymuş
Ona inanların hali malesef buymuş

Mansur Ark

Maalesef şarkı sözleri kliple birlikte izle ve söyle, dinlerken izlerken eşlik et müzik senin için müzikler en son klipler şarkı sözleri ile

Maalesef – Mansur Ark izle ve dinle

Klibi izlemek için fotoğrafa tıkla!

Maalesef Mansur Ark video klipleriMaalesef sende klip izle video izle dinle Maalesef dinle Mansur Ark dinle Mansur Ark izle klip izle

Bir Cevap Yazın

